piątek, 23 kwietnia 2010

SKŁAD ZESPOŁU: Zofia Miś







ZOFIA MIŚ

Witam!
Od dawna interesuję się śpiewem i tańcem. Uczęszczałam na zajęcia Ludowego Zespołu "Woźniczanki". Zdjęcie, które tu widzicie pochodzi właśnie z czasów kiedy udzielałam się w tym zespole. Fotografia została wykonana podczas występów ( na Przeglądzie Wsi Powiatu Wadowickiego) z programem pt " Oczepiny " w którym przypadła mi w udziale rola Panny Młodej.

Do Ludowego Zespołu Pieśni i Tańca Andrychów zapisałam się w styczniu 2006 roku.
Na drugiej fotografii widać wyraźnie gorset w którym aktualnie występuję - własnoręcznie go uszyłam i ozdobiłam. Takie zajęcia to kolejna moja pasja... Poza tym od lat maluję, pisze wiersze, recytuję....



Zofia


*********************************************************************************

Witamy! Każdy członek Zespołu w osobnym Poście napisze parę słów o sobie...
Pełen skład zespołu, po uzupełnieniu danych, będzie widoczny w etykiecie : SKŁAD ZESPOŁU.

*********************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz