środa, 5 maja 2010

SKŁAD ZESPOŁU: Ewelina Balon

Ewelina Balon

Witam! Nazywam się Ewelina. Mam 16 lat i należę do ludowego zespołu
„Pieśni i Tańca Andrychów”.
Interesuję się śpiewem i tańcem, dlatego chodzę na zespół już od 11 roku życia.
Razem ze mną do zespołu należy też moja cała rodzina (czyli 5 osób).
Jak już wcześniej powiedziałam, moją pasją jest śpiew, dlatego jestem w Zespole i dzięki wspaniałej atmosferze czuję się tu bardzo dobrze.
PS. Pozdrawiam wszystkich moich znajomych i zachęcam innych do brania czynnego udziału w blogu....



foto niebawem


*********************************************************************************

Witamy! Każdy członek Zespołu w osobnym Poście napisze parę słów o sobie...
Pełen skład zespołu, po uzupełnieniu danych, będzie widoczny w etykiecie : SKŁAD ZESPOŁU.

*********************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz