wtorek, 7 września 2010

SKŁAD ZESPOŁU: Bogusia Gajczak

BOGUSIA GAJCZAK

Dzień Dobry!
Do zespołu zostałam przyjęta ( razem z moją córką Magdą ) we wrześniu 2009 roku.
Od najmłodszych lat fascynuje się szeroko pojętą kulturą ludową i rodzimym folklorem.
Moja mama przekazała mi te zamiłowania, oraz nauczyła mnie biegle posługiwać się szydełkiem, to właśnie jej zawdzięczam umiejętność haftowania, wyszywania i szycia.
Własnoręcznie wyhaftowałam gorsety dla siebie i swej córki....
Atmosfera jaka panuje w zespole jest naprawdę wyjątkowa. Mimo ,iż do zespołu należą osoby z różnych środowisk i jest między nami czasem duża różnica nie tylko wieku, panuje powszechny szacunek, tolerancja i pozytywne nastawienie do tego czym się zajmujemy. Myślę, że łączy nas poprostu miłość do śpiewu , tańca i wspólnych występów.
Cóż jeszcze mogę powiedzieć o sobie ? Pracuję zawodowo i zajmuje się wychowywaniem trojga dzieci... Pozdrawiam



**********************************************************************************
Witamy! Każdy członek zespołu w osobnym Poście napisze parę słów o sobie...
Pełen skład zespołu , po uzupełnieniu danych, będzie widoczny w etykiecie : SKŁAD ZESPOŁU
**********************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz