piątek, 23 kwietnia 2010

SKŁAD ZESPOŁU: Jadwiga Balon


JADWIGA BALON

Dzień Dobry!
Do Zespołu należy cała moja rodzina: mąż Mirek, syn Darek oraz córki Ewelina i Agnieszka. Na pierwszą próbę w 2003 roku przyszłam sama, ale już po tygodniu do Zespołu dołączył mój mąż. Parę lat później zaczęły udzielać się w zespole nasze dzieci i tak jest do dziś. Ponieważ jesteśmy rodziną zastępcza aktualnie na próby przychodzi także Nasza Nowa Trójka. Czyli teraz mamy sześcioro dzieci :)

Interesuję się śpiewem i tańcem od zawsze. Można powiedzieć , że śpiew i taniec mam we krwi. Lubię spędzać aktywnie czas - na świeżym powietrzu, telewizja mogłaby dla mnie nie istnieć. Mam bardzo dużo zainteresowań : wyszywam , maluję pastelami , ale największa moją pasja jest ogród i praca w nim.
Jestem bardzo towarzyską osobą , zresztą jak cała moja rodzina.
Często urządzamy spotkania w naszej kochanej altance dla znajomych i przyjaciół podczas których śpiewamy, rozmawiamy , po prostu miło spędzamy czas.
Cieszę się , że należę do Zespołu gdzie mogę na chwilkę zapomnieć od troskach dnia codziennego, zrelaksować się i wciąż uczyć nowych rzeczy.
Pozdrawiam serdecznie
Jadzia





*********************************************************************************

Witamy! Każdy członek Zespołu w osobnym Poście napisze parę słów o sobie...
Pełen skład zespołu, po uzupełnieniu danych, będzie widoczny w etykiecie : SKŁAD ZESPOŁU.

*********************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz