środa, 8 września 2010

SKŁAD ZESPOŁU: Ania Badowska

ANNA BADOWSKA


Cześć!
Nazywam się Ania Badowska mam 11 lat i mieszkam w Brzezince.
Do zespołu należę od najmłodszych lat. Moja mama Barbara, która również należy do zespołu, zabierała mnie na zajęcia już jak byłam niemowlęciem. Prawdę mówiąc nawet wcześniej, gdy nie było mnie na świecie a mieszkałam wygodnie w jej brzuszku pod serduszkiem:) ... Interesuje się śpiewem, tańcem. Lubię jeździć na rowerze z koleżankami. W wolnych chwilach lubię też zajmować się swoimi zwierzątkami.
Pozdrawiam!
Ania



**********************************************************************************
Witamy! Każdy członek zespołu w osobnym Poście napisze parę słów o sobie...
Pełen skład zespołu , po uzupełnieniu danych, będzie widoczny w etykiecie : SKŁAD ZESPOŁU
**********************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz